Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Νέα writer & συνέντευξη με την misskaterinoyla

Γεια σας! Με λένε Εύα και είμαι η νέα writer του blog. Στο stardoll βρείτε με ως Wuyagemini. Κάθε εβδομάδα θα πέρνω συνέντευξη με μια "stardoll celeb". Η εβδομαδιαία είναι η misskaterinoyla. Απολαύστε την


Wuyagemini: Γειά σου misskaterinoyla! Χαιρόμαστε που δέχτηκες να σου πάρουμε συνέντευξη!


 misskaterinoyla: Καλησπέρα σας! Και εγώ χαίρομαι που θα είμαι μαζί σας.


Wuyagemini: Η αλήθεια είναι ότι έχεις μια πάρα πολύ γνωστή medoll. Royalty, πάρα πολλούς πόντους, writer στο stardollingreece...πως τα καταφέρνεις; Παραμελείς καθόλου την κανονική σου ζωή;


misskaterinoyla: Η αλήθεια είναι, πώς έχω ξοδέψει αρκετό χρόνο και χρήμα για να φτάσω μέχρι εδώ. Καταφέρνω και συνδυάζω, όμως, την καθημερινή μου ζωή με το stardoll. Γενικώς υπάρχει μία ισορροπία.


Wuyagemini: Αυτό είναι πολύ καλό! Όμως, τα πάντα έχουν και μια αρχή! Πως άρχισες να παίζεις stardoll; Είχες στο παρελθόν και άλλες κούκλες;


misskaterinoyla: Όχι, είναι η πρώτη κούκλα που έφτιαξα. Όταν ήμουν μικρότερη, το 2007/08 έπαιζα στο stardoll χωρίς να έχω λογαριασμό. Μετά για πολύ καιρό δεν ξαναμπήκα, όταν όμως το ξαναθυμήθηκα έγινα μέλος με αυτήν την κούκλα. Πρέπει να πω, πώς η κούκλα μου ήταν, από τις χειρότερες που υπάρχουν στο Stardoll.


Wuyagemini: Αλήθεια; Ουάου! Για πες όμως στους αναγνώστες μας, πως τα καταφέρνεις και μαζεύεις τόσους πόντους;
Ξοδευεις πολύ χρονο καθημερινά;

misskaterinoyla: Είναι απλό, είμαι ενεργό μέλος, αλλάζω συνέχει το στιλ της medoll μου (μακιγιάζ και ρούχα), γράφω σε Guestbooks, αλλά έχω το Stardoll 3 χρόνια και κανονικά θα έπρεπε να έχω περισσότερους πόντους απλά για ένα χρονικό διάστημα το παραμέλησα.
Ναι, η αλήθεια είναι πώς στο Stardoll είμαι 2-3 ώρες την ημέρα και προσπαθώ να το ελαττώσω. Ως τώρα όμως, όπως είπα και πριν υπάρχει ισορροπία.

Wuyagemini: Φαίνεται ότι λατρεύεις το stardoll! Ομως, υπάρχουν μερικές "αδικίες" ή "αρνητικά" κατα την γνώμη σου; 

misskaterinoyla: Ναι, όντως, λατρεύω το Stardoll. Έχω να πω πολλά αρνητικά γιατί, συγκρίνω το "τωρινό" Stardoll με το πιο "παλιό". Ίσως να έχετε ακούσει και εσείς κάποτε, το παλιό stardoll ήταν ωραιότερο και έδινε περισσότερα δικαιώματα στους Non-superstars, παράδειγμα όλη παίρναμε ένα Stardollar την ημέρα, το οποίο έμπαινε αυτόματα, αλλά μπορούσαμε να πάρουμε άλλα 5 αρκεί να κάναμε κάποιες δραστηριότητες.

Wuyagemini: Μακάρι να ήμουν και εγώ μέλος τοτε! Άλλα για πες μου, καθε φορα που σε επισκέπτομαι, βλέπω και ένα άλλο look. Έσενα, σαν άνθρωπο ποιο "look σε χαρακτιρίζει";

misskaterinoyla: Σαν ένα φυσιολογικό κορίτσι της ηλικίας μου φοράω ρούχα casual και δεν συνηθίζω να φοράω "επίσημα".

Wuyagemini: Και καλά κάνεις! Μμμ...και να σου πω, πιστεύεις ότι μερικά κορίτσια που θέλουν να γίνουν covergirl, φέρονται αρρωστημένα μερικές φορές; 

 misskaterinoyla: Αυτό να λέγεται! Το βραβείο, δεν είναι τίποτα σε έναν εικονικό κόσμο. Δεν έχω προσπαθήσει μέχρι τώρα για NCG και δεν σκοπεύω να το κάνω, γιατί είναι τελείως άδικο να βγαίνουν όλο οι ίδιες και οι ίδιες, οπότε τσάμπα ο κόπος

Wuyagemini: Και κλείνοντας, τι θα ήθελες να πεις σε όλα τα κορίτσια που διαβάζουν την συνέντευξη;

misskaterinoyla: Θα ήθελα να σας πω, να είστε ο εαυτός σας, καμία medoll δεν είναι άσχημη, καμία απλά είναι διαφορετική. Μην σας νοιάζει για την γνώμη των άλλων.

Wuyagemini: Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!

misskaterinoyla: Εγώ ευχαριστώ, τα ξαναλέμε.



Ελπίζω να σας άρεσε
Φιλάκια
Εύα

Δεν υπάρχουν σχόλια: