Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

συνέντευξη με την marxd1999 part2

V: Θα συνεχίσεις να σχεδιάζεις μαλλιά ?
M: Φυσικά! Είναι το όνειρό μου να γίνω μια μεγάλη σχεδιάστρια!Άμα σταματήσω πώς θα κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα?
V: Πολύ σωστά τα λες! Όπως και οι περισότερες superstar (aka ss) έχουν starbazaar έτσι κι εσύ πουλάς τα σχέδιά σου εκεί. Πιστεύεις πώς έχεις πιο  φθηνό starbazaar από άλλες ss?
M: Είναι μόνο σε sd αλλά οι τιμές είναι λογικές. Πολλές φορές κάνω και τιμές και σε sc. Επειδή όμως είμαι σχεδιάστρια μαλλιών χρειάζομαι πολλά sd
Ελπίζω το bazaar μου να είναι προσιτό. Αυτό όμως το κρίνουν οι άλλοι
V: Θα ήθελες να βγεις covergirl?
M: Πάρα πολύ αλλά για αρχή και National covergirl θα μου έφτανε. Είναι λογικό πιστεύω όλοι θέλουν!
V: Κάτι τελευταίο που θα έλεγες στους readers μας?
M: Να μην επηρεάζονται και να έχουν το μονάδικό τους στυλ στο stardoll και στ'αλήθεια!!! Καλή επιτυχία σε όλους!
V: Σε ευχαριστούμε για τον χρόνο που μας έδωσες
 μερικές φωτο από την marxd1999






Πείτε μου από ποιον θέλετε συνέντευξη για το επόμενο άρθρο μου :)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

thanks po anevases kai to 2o meros exeis teleies erotisis!!